dimecres, 18 de gener del 2012


Hola em dic Bernat i tinc 11 anys,
m’agrada jugar a futbol, a bàsquet, patinar,...
També m’agrada molt llegir i
també m’agraden molt els ordinadors.

Pep i Andreu

Tu que et creus guapo i llest
no bagis xinxanla gent
et fare la trabanqueta
et trencaras totes les dents
.

L'esquelet

Entra un esquelet a un bar i demana: "una cervesa i una baieta si us plau".

El senyor campana

Hi havia un senyor tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, tan, que es va tornar campana.

El lloro

Una família té un lloro.
Un dia se’n van d’excursió i la gàbia se la deixen oberta. El lloro surt gàbia volant fins el sofà i apreta un boto del mando de la televisió i escolta: “ en un país multicolor”, canvia de canal i sent: “ superman superman”, torna a canviar de canal: “primer tu i després jo”.

Entra un lladre a la casa i el lloro repeteix:
- El lladres diu: “On esta els diners” i el lloro li contesta: “en un país multicolor”.
- El lladre replica: “qui creus que ets?”, Lloro: “superman superman”.
- L’atracador s’enfada: “ vesten a cagar!!!!” i el lloro li contesta: “primer tu i després jo!!”

El dia que plovien diners

Un dia en una escola a les onze del matí va començar a ploure paquets de un milió d’euros en bitllets de cinc-cents i els que no fossin del poble no els podien agafar per culpa d’un camp de força magnètica.

La Carme

Un dia al poble de la Carme va feia molt de fred trobar a un nen i li va dir hola em dic Carme i tu com et dius Miquel a tu tagrada algun ,joc si un d’ordinador i com es diu es diu farmerama i a mi tamve magrada a tu tagrada algun maes no a mi si que magraden altres jocs com el futbol. Tu deqiun jo del barça i o també tenrecordes de la copa del Real Madrid que li va caure i el conductor la va atxafar si va ser molt divertit a tu tagrada lleguir la propaganda no doncs a mi si me la llegeixo alguns dies vols vindre a casa meba i alla, juguem un ratet a l’ordinador, val i a casa em etfan por el gosos? O dic perque en tinc un que es diu vermell no noemfan por i a casa seva quant van arribar i li va dir: ara torno vaig a buscar ua cadira ara torno. Vol que juguem a veure qui trova mes coses mirant per la finestra ui fa una mica de fred li preguntare a la meva mare si ens pot fer una mica de xocolata calenta mentres anem a mirar la televisió i despré van seguir jugant am l’ordinador i al cap dun rato es van dir: adeu ja ens veurem.


Marmota

Marmota